hier ben ik - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu hier ben ik - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu

hier ben ik

Door: klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas

10 Juli 2013 | Australië, Sydney

Het weer even geleden van me laste reis verslag.

Het begint met 1 juni dat is de dag dat ik vertrok uit Cairns. Ik ging die dag van Cairns naar Twonsville het regende de helle rit daar heen. Het was een leuk plaatje veel gezien daar ik heb daar een weekend gezeten.En
daar heb ik ook nog een event bezocht was leuk om te zien de haven van Twonsville.

maandag ging ik veder naar Mackay. tussen Mackay en Twonsville ben ik nog een mooi strand bezoekt de plaats was in de buurt van Bowen. Mackay was een leuk stadje ook weer veel gezien daar en lekker gezwommen in de lagoon in Mackay. Ook de Botanic garden bezocht van Mackay die was we mooi om tezien.

Volgende dag ging ik veder naar Rockhampton. Ik was echt niks te doen. Ik dacht ga een museum bezoeken maar dat was echt verdergaande glorie het plafon kwam bijna naar beneden. maar de zoo en de betanic garden dat was weer mooi om te zien. Dat was mooi om te zien.

De volgende dag ben ik door gereden naar Bundaberg. Daar heb ik een schildpadden strand bezoekt allen er waren geen schildpadden op dat strand. maar het was wel een mooi wandeling door de bossen.

Ik ben de volgende dag naar Hervey bay gegaan. dat was een leuk strand om te zien. Daar heb ik ook een leuke avond gehad met andere backpacker van daar ben ik door gereden naar Brisbane.

8 juni, Ik Brisbane nog de weg kwijt geraakt omdat ik het hostel niet kon vinden het was wel wennen om in een grote stad te rijden met de auto. het was een leuk hostel waar ik zat het zat 20 minuten van de stad af lopend. Brisbane is een leuke stad om te te zien. Ik heb een week gezocht naar werk in Brisbane maar daar was niks te vinden. In Brisbane heb ook nog leuke dingen gedaan. ik heb de helle satd gezien per voet per boot en fiets. Ik ben ook een dag naar tweed heads South gereden om de auto te registreren, maar dat was nog een heel gedoe om dat te doen. Je moet een adres in nsw hebben maakt niet uit wat je kan daar voor 1 nacht een camping boeken en dat is al goed voor de adres als je maar een bon heb. Ik sprak iemand uit Sydney dat hier werk genoeg was. na een week ben ik door gereden naar Sydney.

15 juni ben ik naar Newcastle gereden. het was een leuk stadje om te bezoeken veel gezien daar. Ik heb daar voor 1 nacht in een hostel geslapen het is te koud om in de auto te slapen. Van Newcastle ben ik naar Sydney gereden. Ik zit in een leuk hostel in Kings cross Sydney. Kings cross is 20 min van de stad af lopend is goed te doen. maar om een parkeer plaats voor de auto te zoeken was nog een helle klus. nu zit ik al 3 half week in Sydney. En eindelijk heb ik een baan gevonden hier. was ook moeilijk ook hier wat te zoeken maar ik heb het. op me verjaardag kreeg ik het te horen dat ik de baan had en donderdag 11 juli beginnen. Hoe ik het gewonden heb is via via gegaan niet via internet. Ik heb er wel heel veel zin in. Maar toch Australië blijft een apart land.

Ik heb ook het olympisch park bezocht in Sydney. ik vond het wel grappig om te zien dat er voor event een heel nieuwe park wordt gebouwd. Met het zoeken naar werk ben ik over al terecht gekomen op aparte plaatsen. ik zat ook een keer bij een soort uwv daar werd ik heen gestuurd door iemand maar dat was niet echt de bedoeling voor een backpacker wel grappig. je komt nog wel ergens in Sydney. je komt ook helle wagentypes tegen naar het zoeken naar werk wel weer leuk.

Mijn plan is om in Sydney 6 maanden te blijven en dan zie ik het wel weer.
Dat is 3000 km van Cairns naar Sydney (dat van Nederland naar Portugal)

tot snel weer
Klaas

  • 10 Juli 2013 - 06:40

    Anne Salome:

    Wat us een wagentype vetder keuk verslag

  • 10 Juli 2013 - 20:23

    Peter:

    Wat een verhaal en je hebt al veel gezien in korte tijd.
    fijn dat je een baan gevonden hebt, wat voor baan?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Ik ga daar werken en vakantie vieren

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

ik ga

14 Februari 2014

he city

17 Januari 2014

zonnige OZ

27 November 2013

ik ben hier

07 Oktober 2013

goed weer
Klaas

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4762

Voorgaande reizen:

09 April 2013 - 09 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: