zonnige OZ - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu zonnige OZ - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu

zonnige OZ

Door: klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas

17 Januari 2014 | Australië, Sydney

Hier ben ik weer het weer even geleden. het gaat met me heel goed hier in australia. Het weer weer is lekker warm hier in sydney is het 30 graden op de moment. dit goed zwem weer.

10/12/13
ben ik naar jervis bay geweest voor twee dagen het ongeweer 2,5 uur rijden van sydney. ik ben twee andere heen gegaan we hebben een auto gehuurd. het was daar geweldig de stranden zijn daar wit en het water is daar helder. maar de omgeving is ook heel mooi om daar heen te gaan. in de avond is het ook mooi je ziet de sterren. het eten was niet zo bijzonder we hebben pizza gehaald en bij het strand op gegeten. allen het slapen was niet zo convertibel we sliepen in de auto met ze drieën. maar het was een mooie trip en het was ook lekker warm.

kerst was niet zo bijzonders voor me ik heb de helle kerst gewerkt. maar oud en nieuw dat was gaaf hier in sydney. Ik stond op een plaats waar ik 3 plekken vuurwerk kon zien. in de stad is het ook leuk om te zien. allen de dag er na was het niet zo leuk omdat, ik moest werken met 2 uur slaap en te veel drink maar gelukkig de dag er na was ik vrij.

10/1/14 eindig mijn werk bij buget de 6 maanden zaten er op. het is zo snel gegaan 6 maanden zijn zo snel om. ik heb nog een afscheid genomen van me werk. we zijn nog wat gaan drinken. het was gezellig. paar collega's zijn ook vrienden geworden en dat maakt het werk ook nog makkelijker.

Het is zo snel gegaan hier in sydney. ik heb veel nieuwe mensen leren kennen. dan gaat het ook extra snel de tijd hier.

Op 20/1/14 ga ik naar Melbourne ik heb een auto gehuurd ik rij in twee dagen daar heen.
volgende reis verslag is in het mooie Melbourne.

  • 17 Januari 2014 - 12:39

    Mary:

    Hoi klaas nog veel plezier geniet van de laatste weken gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Ik ga daar werken en vakantie vieren

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

ik ga

14 Februari 2014

he city

17 Januari 2014

zonnige OZ

27 November 2013

ik ben hier

07 Oktober 2013

goed weer
Klaas

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 4756

Voorgaande reizen:

09 April 2013 - 09 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: