school - Reisverslag uit Cairns, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu school - Reisverslag uit Cairns, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu

school

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas

29 Mei 2013 | Australië, Cairns

Het is weer even geleden dat ik een verslag heb geschreven. Ik zal bij het begin beginnen.

Dinsdag 24 april ben ik aan gekomen in Cairns. De eerste paar dagen ik bij Geurtje en Roy geslapen ze hebben mij ook van het vliegveld op gehaald. Het zijn helle lieve mensen en ze hebben me ook Cairns laten zien. De vrijdag ben ik naar een backpacker hostel gegaan daar heb ik een week geslapen het was daar oke.

Maandag 6 mei ga ik naar school voor vier weken. voor een English studie in Cairns. Vrijdag 3 mei ging ik naar een gastgezin voor twee weken. Het was een leuke ervaring maar het viel een beetje tegen, het is goed heel goed voor je Engels. En de laste twee weken ben ik naar een share house gegaan hier heb je wel veel meer vrijheid dan in het gastgezin maar 1 nadeel je moet zelf koken.

Ik heb ook een hoop leuke dingen gedaan ik 12 mei naar een crocodile farm geweest dat was een school actievetijd.het was heel mooi om te zien. het mooiste was dat ze een crocodile gingen voeren en jumpt het uit, dat was mooi om te zien. Ik ben ook met de school naar de recht bank geweest om te kijken hoe de recht bank er uit zag, het was interessant om het te zien.
18 mei zijn we met wat mensen van de school naar mossman en port Douglas. In mossman was een regenwoud en in port Douglas was een mooi strand. Het was een leuke dag.
24 mei ben ik naar het great Barrier Reef voor 1 dag diving cours en ook met wat mensen van me school. Het was een helle mooi dag en ik heb veel gezien. de vissen waren mooi en het koraal zag er mooi uit. Ik heb snorkelen en een intro diving gedaan. Ik mag niet zuren maar het was wel fris die dag een beetje koud.

Dit is me laste week voor school, vrijdag middag ga we nog met de school naar een restaurant waar je alle soorte vlees kan proeven het is een leuke afsluiter. Het is wel wel even wat anders in de school banken dan werken. maar het was wel leuk om te doen deze studie. Volgende week ga ik reizen en tussen door werken. Ik heb een auto gekocht en daar ga ik ook in slapen het zal wennen zijn en rijden door australia. het wordt een helle leuke trip van crains naar ....

Maar het blijft voor sommige dingen hier in Australie nog steeds wel wennen.

groet Klaas

  • 29 Mei 2013 - 09:40

    Anne:

    Klaas een erg leuk verslag. Het geeft wel inzicht wat je daar beleeft. Ik blijf volgen en benieuwd naar de fotoos. groet je moeder

  • 29 Mei 2013 - 17:56

    Ria:

    hoi klaas
    fijn om weer van je te horen, je maakt wel heel veel mee
    Is dat in de auto slapen wel een goed idee
    het is ook logisch dat je nog moet wennen moeten wij ook dat jij weg bent
    we missen je nog steeds

    groetjes van ons allemaal

  • 30 Mei 2013 - 00:26

    Glenny:

    Klaasje , hi hi leuk om te lezen wat je daar allemaal mee maakt .
    Kan me voorstellen dat het soms best wennen is , maar ach het is wel een ervaring die bij je blijft .
    Geniet maar lekker van alles , tot horens

    x glen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Ik ga daar werken en vakantie vieren

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

ik ga

14 Februari 2014

he city

17 Januari 2014

zonnige OZ

27 November 2013

ik ben hier

07 Oktober 2013

goed weer
Klaas

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4761

Voorgaande reizen:

09 April 2013 - 09 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: