In Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu In Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu

In Sydney

Door: Klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas

25 Augustus 2013 | Australië, Sydney

Het is weer even geleden van me laste reisverslag maar er weer heel wat gebeurt in Australia. Ik begin waar ik gebleven was.

10 juli ben ik begonnen bij mij nieuwe baan buget car. ik werk daar nu al voor 7 weken bijna het gaat snel hier. De baan zelf is niet zo bijzonder, Ik doe auto's schoonmaken en klanten te woord staan. Maar het is gewoon leuk in Australia te werken en mijn collega's zijn ook leuke mensen om mee te werken. Het is gewoon een helle ervaring hier. Ik Heb al op het werk hier daar wat schade gemaakt met de auto's. Voor al op me tweede dag heb ik al een dikke deuk in een bumper gemaakt, Maar ja het is een auto.

24 july ben ik naar toranto zoo geweest met de ferry. Het was niet druk op die dag maar het is wel een leuke dieren tuin. alleen de giraffen heb ik in het echt gezien in Afrika zon hek. voor de rest was het wel leuk.

29 juli ben ik naar Manly geweest met een vriend. Ik vindt Manly leuker dan bondi Baech. Bij bondi is het kleiner en drukker. Bij Manly is het veel groter en niet zo druk als bondi. Bij Manly hebben we ook lekker gewandeld in een nationaal park.

1 augustus ben ik naar verhuist naar een flat in pyrmont is de ander kant van de stad. Het is hier goed koper dan in de backpacker hostel. Ik zit hier wel goed in deze flat ik share deze flat. met de fiets is het 10 min van me werk.

12 Augustus heb ik eindelijk me auto verkocht voor een heel laag bedrag maar ja ik ben hem kwijt. Daar voor in de plaats heb ik een fiets gekocht. het is zo makkelijk hier een fiets te hebben. maar soms is het wel gevaarlijk om hier te fietsen. Je moet hier op de weg met al dat verkeer en soms heb je fietspaden. Nederland is toch goed geregeld voor de fietsers ben ik toch blij mee. allen ik vindt nog steeds die helm hier niet echt fijn maar ja het is hier verplicht.

11 Augustus ben ik naar royal national park geweest het is een uur van Sydney met de trein. Het was een leuke wandeling van 5 uur. het was niet zo special park maar het was leuke.

17 augustus ben ik met een paar naar een rugby geweest wallabies vs new zealand (29-47) De game was in het anz stadion in het olympisch park. Het was een leuk game om te kijken en het stadion was groot er zaten bijna 69000 en het zat nog niet vol. Het vervoer was top geregeld in Sydney naar het stadion.

20 augustus zijn wij naar de bleu mountians geweest voor twee dagen. Het waren leuke twee dagen het is twee uur van Sydney met de trein een goeie verbinding daar heen en niet zo duur een trein kaartje. De eerste dag zijn we om half negen naar de bleu mountians gegaan. eerst zijn we naar het hostel gegaan om onse spullen te dropen, en toen gingen we een wandeling maken van ongeveer 6 uur. we hebben weel gezien watervallen en mooie uitzichten en de drie zussen gezien het is een groot park en het is groen. Het was niet echt warm het was daar winter en voor al in de nacht was het koud -1 eindelijk een echte winter. maar het bed was heel slecht om op te slapen. De tweede dag 21 augustus hebben we een tour gedaan naar de grotten. Het was een uur rijden met de bus van katoomba naar jenolan caves. we hebben daar twee grotten bezocht (lucas en de Orient caves) Twee waren ook wel genoeg om te bezoeken. Het was een lange twee dagen maar het was leuk is zeker om een ndere keer terug te komen. het is maar twee uur van Sydney. het is altijd jammer na zo weekend om weer te gaan werken.

Het operbaar vervoer is hier wel goed geregeld in Sydney. De tijd gaat snel voor bij hier ik ben hier al bijna 5 maanden in Australia. voor je het weet zit ik weer in nederland.

tot de volgende keer

Klaas


  • 25 Augustus 2013 - 08:02

    Ria:

    we zijn ook weer blij als je terugkomt missen je wel hoor
    maar deze ervaring is ook prachtig
    fijn dat je wat van je laat horen en zien
    horen weer

    groetjes raymond ria en anouk

  • 25 Augustus 2013 - 21:57

    Peter:

    Hoi Klaas,
    Leuk om je verslag te lezen.
    je hebt weer aardig wat beleefd en gezien en weer nieuwe ervaringen opgedaan.
    wat gaat de tijd snel, dat je al weer een poos weg bent.
    Een goede tijd verder en een groet van ons beiden en ook gecondoleerd met het overlijden van je grootmoeder.

    peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Ik ga daar werken en vakantie vieren

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

ik ga

14 Februari 2014

he city

17 Januari 2014

zonnige OZ

27 November 2013

ik ben hier

07 Oktober 2013

goed weer
Klaas

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 4764

Voorgaande reizen:

09 April 2013 - 09 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: