goed weer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu goed weer - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu

goed weer

Door: klaas

Blijf op de hoogte en volg Klaas

07 Oktober 2013 | Australië, Sydney

Het is weer even geleden dat ik een reisverslag heb geschreven. Ik zit nog steeds in Sydney en ik werk nog steeds bij dezelfde bedrijf. Maar ik heb weer wat mee gemaakt.

Het wordt nu hier lekker zomer in Australië dat is zo goed en in Nederland wordt het nu loopt het tegen de winter aan. ik zwem ook veel in Sydney. De flat waar ik woon in Sydney is een top locatie bij darling harbour. de mensen in me flat zijn leuk ze komen over de helle wereld vandaan. je heb bij Sydney ook mooie stranden en je kan er goed zwemen en ook over al in de stad heb je zwembaden.

7-9-13 ben ik naar Canberra geweest en we hebben een auto gehuurd het was een mooie route die we gemaakt hebben. Eerst zijn we naar Canberra geweest daar hebben we het parlement house bezocht was leuk om te zien. We deden een toer maar die duurden een beetje te lang, ik dacht van een uurtje maar het duurde 3 uur lang. daarna zijn we naar een een groot oorlog museum geweest dat was mooi om te zien en het was ook een herdenking plaats voor military. We hebben 1 nachtje in Canberra geslapen. De volgende dag zijn we naar bungendore gereden en van daar zijn we naar batemans bay gereden daar hebben we middag gegeten het was een leuk plaatje om daar te eten. daarna zijn we naar paddy beach geweest het is een mooie beach en we hebben kangeroes in het wild gezien dat zag er mooi uit en een hoop foto's gemaakt. daarna zijn we naar hyamy beach geweest was mooi. we hebben 1 nachje in nowra geslapen in een motel. ik was verbaast dat daar een k-markt 24 uur op is in een klein stadje. after zijn we naar Sydney gereden het was een leuke route om te rijden langs de zee en ook een stukje offroad gereden bij wollongong was er een mooie route van brug. het waren helle leuke drie dagen met ze drie een leuke trip veel gezien.

21-9-13 heb ik een fiets tocht gedaan met me collega van me werk. De fiets tocht deden we bij Manly. het was een leuke dagje en ook lekker gegeten daar. het was ook nog lekker weer daar bij Manly.

2-10-13 ben ik naar de bleumoutens bij Wentworth falls 30 min van Katoomba. daar heb ik een wandeling van 5 uur gemaakt. Het was een helle mooie route om te lopen met veel trappen en ladders. maar het van een mooie wandeling om te lopen. het blijft een mooi park om te zien.

5-10-13 was er vuurwerk in de stad in verbant met het 100 jaar bestaan van de marine de helle week zijn er marine schepen in de stad van verschilde landen oude en nieuwe schepen. maar het vuur werk viel een beetje tegen. ze zijden dat het vuurwerk groter dan oud en nieuw is, maar het was niet echt grot allen de laste 2 min was mooi om te zien. De schepen zijn wel mooi om te zien.

IK ben hier al weer 6 maanden de tijd gaat hier zo snel. Ik heb al zo veel dingen mee gemaakt in 6 maanden tijd. Ik kijk er na al naar uit naar de volgende 6 maanden. Ik al heb een vliegticket naar huis geboekt. ik vlieg 28 maart 2014 naar Japan voor 2 weken en op 14 april vlieg ik naar Düsseldorf

Ik zie jullie de volgend keer weer.

groeten

Klaas


  • 07 Oktober 2013 - 09:00

    Glenny:

    Heee Klaas,

    Wat leuk om steeds te lezen wat je allemaal meemaakt daar.
    En zo te lezen is dat geweldigggg, denk dat het hier best saai is dan, hi hi.
    Maar hier wonen natuurlijk hele leuke mensen.
    Maar je hebt groot gelijk dat je zo geniet, je bent maar 1 keer jong en dit is natuurlijk een ervaring op zich.
    6 maanden alweer, ja ik moet zeggen , lijkt of je al een eeuwigheid weg bent.
    Maar zelf ervaar je dat natuurlijk anders.
    Ja hier begint de herfst nu , maar ik vind het niet koud.
    Ja jij gaat nu de zomer in:)))
    Ik zou in ieder geval zeggen , heeeeeeeeel veeeeeel plezier nog.
    En pas goed op jezelf .
    Tot .......

    X Glen .

  • 07 Oktober 2013 - 09:03

    Ada Salome:

    Leuk man! Goed dat je uit kijkt naar het volgende half jaar. Veel plezier !

  • 07 Oktober 2013 - 18:18

    Floris Reinders:

    Beste klaas, Gefeliciteerd met je 1/2 jarig verblijf en ontdekkingsreis in Australië. Ik hoop dat je nog vele ervaring en opdoet en ik zal de verslagen blijven volgen. Gr floris.

  • 07 Oktober 2013 - 18:29

    Ria Janssen:

    hoi klaas
    fijn om weer van je te horen
    we zitten op de vereniging al te wedden of je wel of niet weer terug komt naar nederland
    maar nu weten we zeker dat je terug komt
    het zijn prachtige verhalen om te lezen stuur gauw weer wat

    raymond ria en anouk

  • 11 Oktober 2013 - 19:31

    Jonnie:

    nou kerel geniet zolang je er bent de tijd vliegt zal wel wennen worden in maart :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Ik ga daar werken en vakantie vieren

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

ik ga

14 Februari 2014

he city

17 Januari 2014

zonnige OZ

27 November 2013

ik ben hier

07 Oktober 2013

goed weer
Klaas

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 4755

Voorgaande reizen:

09 April 2013 - 09 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: