de eerste anderhalve week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu de eerste anderhalve week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu

de eerste anderhalve week

Blijf op de hoogte en volg Klaas

20 April 2013 | Australië, Sydney

Mijn eerste anderhalve week zit er op het was voor mij een week met nieuwe indrukken maar wel interessant dingen gedaan. maar voor mij was het ook een leer moment de eerste anderhalve week. weel nieuwe mensen ontmoet dat maakt het zeker leuk.

ik heb een week op een farm gelopen om het boeren leven hoe het in australie is het is hard werken maar wel leuk om te doen. Ik heb er paard gereden dat was wel even wenen ik had over al spier pijn waar het maar kan. Moter gereden en Quad gereden dat was leuk om te doen. met schapen gedreven met paard of met de moter en ook koeien gedreven dat was ook leuk om te doen. En de zon was er ook aanwezig ik heb mijn lip verbrand het was daar tussen de 24 en de 30 graden denk ik. maar de groep was ook leuk en gezellig met elkaar. Ik heb veel nieuwe dingen daar geleerd. Ze hebben mij ook leren bier drinken daar bij die farm maar het is nog steeds niet lekker. En ook nog een jump gemaakt over een hek van 2 meter hoog voor op hol geslagen koe dat was zeker lachen voor de anderen achter af was was dat wel grappig.

Maar nu weer terug in het hotel mijn volgende bestemming is Cairns. Daar hoop ik werk te vinden of gewoon lekker lekker genieten van de mensen en het land.

  • 20 April 2013 - 15:06

    Anouk:

    Paardrijden is wel degelijk een sport hé! Wat leuk om te lezen dat je het naar je zin heb :).

  • 20 April 2013 - 15:11

    Ria:

    leuk om wat van je te horen

    het bevalt je goed daar hier is alles nog hetzelfde
    het weer word iets beter maar zeker niet wat jij daar hebt
    zie dat paardrijden niet zo makkelijk is ik zie het al helemaal voor me jij op het paard
    nou jongen laat gauw weer wat van je horen

    groetjes van ons allemaal

  • 21 April 2013 - 00:11

    Mirjam Salomé:

    Hallo Klaas,

    Ach ja, zo ben je weer aan het paardrijden. Kon je je nog wat van vroeger herinneren? Of was het allemaal nieuw?


  • 21 April 2013 - 11:40

    Elly Jansen:

    Hoi Klaas,


    Wat leuk om te lezen dat je goed naar zin hebt daar in het verre land, en dat je veel plezier beleefd. Ik hoop dat je nog meer naar de zin gaat krijgen en veel verslag doet want dat is leuk om te lezen haha. Nog bedankt voor de felicitatie je had inderdaad gezegd dat ik het zou halen.

    Nou Klaas tot het volgend reisverslag maar weer.

    Groetjes,

    Elly

  • 21 April 2013 - 19:40

    Peter:

    Hallo Klaas,

    Fijn dat je het leuk vind en dat je een beetje gewend raakt daar.
    Bier hoef je ook niet lekker te vinden, dat is geen enkel probleem.
    het is wel goed voor je conditie om hard te moeten lopen en dan over een hek te springen.
    Wij hopen dat je snel een baantje vind.
    Het ga je goed en zien uit naar je volgend verslag.

    Groet ook van Erna

  • 22 April 2013 - 16:10

    Siglinde En Kees:

    Hey Klaas,

    Wat leuk om deze berichtjes van je te kunnen lezen! We hopen natuurlijk dat je er snel een baantje kunt vinden, veel plezier daar! We kijken weer uit naar je volgende berichtje!
    Hier gaat ook alles goed, woensdag krijgen we dit sleutel van ons huis!

    Zet je er snel wat foto's op?

    liefs KeeSiglinde

  • 23 April 2013 - 14:13

    Jonnie:

    Hey klaas hoor net dat ze je hebben opgehaald in Cairns, mischien dat roy tips heeft waar je het beste kan kijken voor werk, succes.daaro :)

  • 09 Mei 2013 - 19:00

    Ben:

    Hey mate,

    How are you getting along with your English?
    Started your course already?


    Good luck.

  • 10 Mei 2013 - 09:09

    Ben:

    Hey mate,

    Did you see the solar eclips?
    It was good visible in Australea an Indonesia.


    Good luck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Ik ga daar werken en vakantie vieren

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

ik ga

14 Februari 2014

he city

17 Januari 2014

zonnige OZ

27 November 2013

ik ben hier

07 Oktober 2013

goed weer
Klaas

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 4759

Voorgaande reizen:

09 April 2013 - 09 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: