ik ben er - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu ik ben er - Reisverslag uit Sydney, Australië van Klaas - WaarBenJij.nu

ik ben er

Blijf op de hoogte en volg Klaas

11 April 2013 | Australië, Sydney

Eindelijk ben ik op me bestemming aan gekomen, het was een lange vlucht ben blij dat ik uit het vliegtuig ben. Het is wel even wennen hier maar dat komt wel goed. Ik heb met veel mensen kennis gemaakt maar de namen onthouden is niet zo makkelijk. Het is in Sydney lekker weer 25 graden maar de zon is wel heel warm als je er midden in zit maar ik mag niet klagen. Ik heb al een beetje de stad gezien het is een mooie stad. en morgen ga ik er lekker op uit om de stad te bekijken. Met mij gaat als goed.

  • 11 April 2013 - 10:56

    Elly Jansen:

    Hoi Klaas,

    Leuk dat je een reisverslag doet, kunnen we het allemaal volgen. En lekker 25 graden, ik hoop dat je het goed naar de zin krijgt in Australië. Nu even lekker wennen aan het land en weer en dan huppa ertegen aan haha.

    Groetjes,

    Elly

  • 11 April 2013 - 11:49

    Ria:

    hoi
    fijn dat je er bent
    ik dacht dat het daar nu winter was maar 25 graden klink goed
    het is normaal dat je wennen moet maar dat komt helemaal goed
    hou dit reisverslag goed bij kunnen we toch nog even kletsen
    ria

  • 11 April 2013 - 20:11

    Peter:

    Hoi Klaas,

    fijn dat je goed aangekomen bent. Neem de tijd om je plekkie te vinden.
    Geniet van het zonnetje, want hier is het vandaag de hele dag wat regenachtig.
    veel plezier met het bezoeken van Sydney.
    Geweldig dat wij jou op deze manier kunnen volgen.

    Groet van ons beiden.
    Peter en Erna

  • 14 April 2013 - 19:32

    Winnifred:

    beste Klaas, geweldige uitvinding is toch internet, alleen jammer dat skype nog niet zo goed werkt, hopelijk lukt het de volgende keer beter. Hoewel chatten ook goed gaat en deze manier ook! Bob uit Astralie logeert nu bij mij, jullie moeten elkaar in de lucht hebben gekruist! Donderdag ga ik naar Israel met Bob en groot nieuws, de engelse tentoonstelling is helemaal klaar, ik ben er erg blij mee.Ben de 27e weer thuis en dan laat ik weer wat van me horen.Heb je al het nodige van Sydney ontdekt, (je plezier met het boek met plattegronden) vast en zeker denk ik. Al kennis gemaakt met de anderen en al samen wat opgetrokken?
    Veel groetjes en een kopje van Kruimeltje, en tot mails, Winnifred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Ik ga daar werken en vakantie vieren

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

ik ga

14 Februari 2014

he city

17 Januari 2014

zonnige OZ

27 November 2013

ik ben hier

07 Oktober 2013

goed weer
Klaas

Actief sinds 17 Maart 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 4760

Voorgaande reizen:

09 April 2013 - 09 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: